"Paimenessa olo on parasta mitä ihminen voi kesäpäivänä tehdä paitsi jos on kuuma tai myrsky tai jos sataa tai on paljon paarmoja. Mutta  muuten paimenessa kesäpäivä kuluu kyllä ihanasti."

Opiskeltuani journalismia ja viestintää USA;ssa halusin soveltaa luovaa viestintäosaamistani yrittäjänä. Loin brändin maisemasta ja sen hoidosta. Brändin ytimeksi loin tarinallisen ja visuaalisesti vahvan viestinnän. Rakensin brändiä mm. toimimalla kolumnistina Hämeen Sanomissa ja somealustoilla. Vahva tarina sai huomiota myös julkisella sektorilla, kun Kansallismuseo ja Hämeenlinnan kaupunki käyttivät sitä myös omassa markkinoinnissaan. Lopulta yritykseni Villin Lampaan tila lunasti "vuoden maisemateko" kunniamaininnan. 

Tarinallistamisen ja viestinnän osaamiseni näkyi myös mediassa. Olimme säännöllisesti erilaisissa medioissa ja loin mielikuvaa ekologisesta maataloudesta kaupunkimiljöössä. Olen poiminut tähän muutamia näytteitä uutisoinnista 

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwi7r5bvstSMAxWtGhAIHW4QIVAQFnoECBQQAQ&url=https%3A%2F%2Fareena.yle.fi%2Fpodcastit%2F1-50534605&usg=AOvVaw3gliC4CLCO-ekMnRBbUTpA&opi=89978449

https://www.maajakotitalousnaiset.fi/ajankohtaista/laiduntavista-lampaista-tuli-hameen-linnan-vetonaula

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001180987.html


Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita